МегаПредмет

ПОЗНАВАТЕЛЬНОЕ

Сила воли ведет к действию, а позитивные действия формируют позитивное отношение


Как определить диапазон голоса - ваш вокал


Игровые автоматы с быстрым выводом


Как цель узнает о ваших желаниях прежде, чем вы начнете действовать. Как компании прогнозируют привычки и манипулируют ими


Целительная привычка


Как самому избавиться от обидчивости


Противоречивые взгляды на качества, присущие мужчинам


Тренинг уверенности в себе


Вкуснейший "Салат из свеклы с чесноком"


Натюрморт и его изобразительные возможности


Применение, как принимать мумие? Мумие для волос, лица, при переломах, при кровотечении и т.д.


Как научиться брать на себя ответственность


Зачем нужны границы в отношениях с детьми?


Световозвращающие элементы на детской одежде


Как победить свой возраст? Восемь уникальных способов, которые помогут достичь долголетия


Как слышать голос Бога


Классификация ожирения по ИМТ (ВОЗ)


Глава 3. Завет мужчины с женщиной


Оси и плоскости тела человека


Оси и плоскости тела человека - Тело человека состоит из определенных топографических частей и участков, в которых расположены органы, мышцы, сосуды, нервы и т.д.


Отёска стен и прирубка косяков Отёска стен и прирубка косяков - Когда на доме не достаёт окон и дверей, красивое высокое крыльцо ещё только в воображении, приходится подниматься с улицы в дом по трапу.


Дифференциальные уравнения второго порядка (модель рынка с прогнозируемыми ценами) Дифференциальные уравнения второго порядка (модель рынка с прогнозируемыми ценами) - В простых моделях рынка спрос и предложение обычно полагают зависящими только от текущей цены на товар.

Канон молебный Пресвятей Богородице





Песнь 1

Ирмос: Грядите, людие, поим песнь Христу Богу, раздельшему море, и наставльшему люди, яже изведе из работы египетския, яко прославися.

Припев: Пресвятая Богородице, спаси нас.

Жизни источник еси, Дево Мати Чистая, Начальника и Господа рождши, Жизнь всяческих, орошающи верою славословящия Тя.

Тя утверждение и предстательницу, обогащшеся, имамы, иже Богородицу, Пречистая, исповедающии Тя, от треволнения жития, Всенепорочная Дево, спасаемся.

Слава: Яже Источник безсмертия рождши, уязвленаго мя страстьми, Отроковице, исцели и огня вечнаго исхити, Едина Богоблагоданая.

И ныне: Яже верным прибежище, Приснодево, державная помощь притекающим Ти, от всякия нужды и вреда сопротивнаго нас спаси.

Песнь 3

Ирмос: Утверди нас в Тебе, Господи, древом умерщвлей грех, и страх Твой всади в сердца нас, поющих Тя.

Златую яко воистинну кадильницу, и стамну манны, и Божественную гору, и палату прекрасну Божию, Тя, Дево, именуем.

Церковь и священное жилище Слова сущи, Богородице, прегрешений очищение буди мне присно, Пресвятая Дево.

Слава: Ни язык землен, ни ум безплотных возможет Рождество Твое сказати: паче естества бо и смысла, Богородице, Зиждителя родила еси.

И ныне: Утверждение буди и прибежище и покров, Дево Богородительнице, верою к Тебе прибегающим, и Божию Тя Матерь исповедающим.

Песнь 4

Ирмос: Услышах, Господи, славное Твое смотрение, и прославих, Человеколюбче, непостижимую Твою силу.

Тя, Богородице, стяжахом христиане помощь велию, от лютых бед нас исхити.

Неискусобрачная Владычице, Яже Бога во утробе заченши, напастей и печалей всех нас избави.

Слава: Непобедимую стену Тя и державную надежду Богородице, вернии стяжахом в напастех Чистая.

И ныне: Молитву Твою, Владычице, яко тверд степень стяжавше, различных скорбей избавляемся.

Песнь 5

Ирмос: Света Подателю и веков Творче, Господи, во свете Твоих повелений настави нас: разве бо Тебе, иного Бога не знаем.

Воплощенна из Тебе, Богородительнице, вернии познахом, без семене Сына рожденна, Бога истинна, и Человека естеством: темже Тя славим.

Под кров Твой и заступление, Пречистая, вернии всегда прибегающе верою, избавляемся Тобою, Богородице, всякаго тяжкаго нашествия.

Слава: Избави нас от напастей и бури помышлений, Пречистая, всякаго гнева, всякаго греха, глада же и губительства, и вечнаго, Дево, мучения.

И ныне: Заступница наша и спасение и надежда, Владычице, христиан сущи, спаси любовию Тя присно верно воспевающих, Дево Всепетая.

Песнь 6

Ирмос: В бездне греховней валяяся, неизеледную милосердия Твоего призываю бездну: от тли, Боже, мя возведи.

Иже волею вся содеваяй, в ложесна Неискусобрачныя волею вселився, тлею болящия нетлением обогатив, яко Милосерд.

Вышша Вышних Сил и святейша еси, Всенепорочная, паче естества вмещши невместимое Слово в ложесна Твоя.

Слава: На пути жития заблужденнаго мя и безпутием часто падающа во гресех, Владычице, к покаяния стезям настави.

И ныне: Не презри, Чистая, мольбы наша, на Тя положших надежду раб Твоих: прибежище бо, Владычице, и душам очищение еси.

Таже: Господи помилуй, трижды. Слава, и ныне

Седален, глас 2:

Слово без семене зачала еси, Сына же Единаго Христа родила еси: Ты бо роди ново Отроча, Зиждителя Твоего. Тем Тя, Богородице, величаем.



Песнь 7

Ирмос: Образу златому на поле Деире служиму, трие Твоя отроцы небрегоша безбожнаго веления, посреде же огня ввержени, орошаеми пояху: благословен еси, Боже отец наших.

Отцу соестественна разумнаго Сына, силою Духа Пресвятаго воплотила еси, Богоблагодатная Владычице. Сего убо непрестанно моли ущедрити поющия: Благословенная, Яже Бога плотию рождшая.

Дево Чистая, неискусобрачная, Святая Благословенная, падающих исправление, согрешающих избавление: спаси мя, блуднаго, спаси, Сыну Твоему зовуща: Благословенная, Яже Бога плотию рождшая.

Слава: Пристанище твердо, предстательница страшна и стена необорима в нуждах бедствующим и обуреваемым в печали, и яже к Сыну Твоему молитвами, Богородице, сущи, от многообразных искушений спаси рабы Твоя.

И ныне: Яже Едино упование и помощь верных, Богородительнице, потщися помощи рабом Твоим, погружаемым скорбьми, отвсюду недоумеемым, и в болезнех сущим, и прибегающим к Тебе любовию души.

Песнь 8

Ирмос: В пещь огненную ко отроком еврейским снизшедшаго и пламень в росу преложшаго Бога, пойте дела, яко Господа, и превозносите во вся веки.

Живый сущий источник, яко Воду жизни рождши, душу мою, истаявшую греха пламенем, Дево Богородице, ороси, да Тя славлю во вся веки.

Умерщвленных и к персти смертней и тленней сведенных, возставила еси Едина, Начальника жизни рождши, Христа Бога нашего, Владычице, Дево Чистая и Благословенная.

Слава: Избави мя, Владычице Чистая, вечнаго огня и осуждения, и изми мя от человек злотворящих и ищущих запяти[7] мне: яко да ублажаю Тя присно, Юже вся тварь Божественне ублажает.

И ныне: В подобии плоти Пребожественный из Тебе виден бысть, Чистая Дево: Егоже непрестанно моли помиловати нас, в злобе живущих и трепещущих вечнующаго мучения.

Песнь 9

Ирмос: От Бога Бога Слова, неизреченною мудростию, пришедшаго обновити Адама, ядию в тление падшаго люте, от Святыя Девы неизреченно воплотившагося нас ради, вернии, единомудренно песньми величаем.

Человеколюбия Божественнаго сподоби мя, Отроковице, Яже Едина Человеколюбца Бога плоть от Тебе взаимовавша, и неизглаголанно рождшая, избави мя будущаго пламене и муки всякия, любовию Тя славящаго.

Яко крепкую заступницу, яко надежду и стену и основание, и покров тверд, и непобедимо утверждение, и небурно пристанище, и единодержавное прибежище стяжавше Тя, вси спасаемся, Препетая.

Слава: Светородительнице Дево, души моея облаки отжени: и подай чисто узрети Владычице, спасительную доброту, возсиявшую неизглаголанно из Твоея Пресвятыя утробы, во свет языков, Препетая.

И ныне: Свет рождшая Божественный, многими страстьми наведения помраченное сердце мое, и помысл очуждающих, просвети, Отроковице, каплю ми подающи присно слез, скверны греха, Дево, очищающую ми.


[1] Т. е. канон следует читать в субботу вечером, под воскресенье. Все каноны читаются вечером указанного дня. Слово «молебный» в названии канона означает, что Устав предполагает его исполнение на молебне.

[2] Творение Митрофана, митрополита Смирнскаго.

Краегранесие канона: Митрофан, пою Тя, Владычице Богородице. – Краегранесие (акростих) – фраза, составляемая из начальных букв каждого тропаря греческого оригинала канона. В настоящем каноне порядок тропарей славянского Октоиха изменен для соответствия оригиналу.

[3] Творение монахини Феклы.

[4] Нападения бесовского.

[5] Трудных, печальных (обстоятельств).

[6] Т. е. сочетав снова чистому житию.

[7] Препятствовать на пути.





©2015 www.megapredmet.ru Все права принадлежат авторам размещенных материалов.