ПОЗНАВАТЕЛЬНОЕ Оси и плоскости тела человека - Тело человека состоит из определенных топографических частей и участков, в которых расположены органы, мышцы, сосуды, нервы и т.д. Отёска стен и прирубка косяков - Когда на доме не достаёт окон и дверей, красивое высокое крыльцо ещё только в воображении, приходится подниматься с улицы в дом по трапу. Дифференциальные уравнения второго порядка (модель рынка с прогнозируемыми ценами) - В простых моделях рынка спрос и предложение обычно полагают зависящими только от текущей цены на товар. | Приготовление молящихся к Причащению По великом входе и поста влении Святых Даров на престол верующие приготовляются к Святому Причащению. После великих поклонов диакон, "взем время" (Служебник), то есть взяв благословение у священника, исходит на амвон и произносит просительную ектению: Исполним вечернюю молитву нашу Господеви. Хор: Господи, помилуй. Диакон: О предложенных и Преждеосвященных Честных Дарех Господу помолимся. Хор: Господи, помилуй. Диакон: Яко да Человеколюбец Бог наш, приемь я во святый, и пренебесный, и мысленный Свой жертвенник, в воню благоухания духовнаго, возниспослет нам Божественную благодать и дар Святаго Духа, помолимся. Хор: Господи, помилуй. Диакон: О избавитися нам от всякий скорби, гнева и нужды Господу помолимся. Хор: Господи, помилуй. Священник читает тайно молитву: Иже неизреченных и невидимых тайн, Боже, у Негоже суть сокрвища премудрости и разума утаена, Иже служение службы сея открывый нам и положивый нас, грешных, за многое Твое человеколюбие во еже приносити Тебе дары же и жертвы о наших гресех и о людских неведениих! Сам невидимый Царю, творяй великая и неизследованная, славная же и изрядная, имже несть числа, призри на ны, недостойная рабы Твоя, иже святому сему жертвеннику, аки херувимскому Твоему предстоящыя Престолу, на немже Единородный Твой Сын и Бог наш предлежащими Страшными почивает Таинствы, и, всякия нас и верныя люди Твоя свободив нечистоты, освяти всех нас души и телеса освящением неотъемлемым. Да чистою совестию, непосрамленным лицем, просвещенным сердцем Божественных сил причащающеся святынь и от них оживотворяеми, соединимся Самому Христу Твоему, истинному Богу нашему, рекшему: Ядый Плоть Мою и пияй Кровь Мою во Мне пребывает и Аз в нем. Яко да, всельшуся в нас и ходящу Слову Твоему, Господи, будем храм Пресвятаго и покланяемаго Твоего Духа, избавлени всякия диавольския козни, деянием, или словом, или мыслию действуемыя, и получив обетованная нам благая со всеми святыми Твоими, от века Тебе благоугодившими. Диакон: Заступи, спаси, помилуй и сохрани нас. Боже, Твоею благодатию. Хор: Господи, помилуй. Диакон: Вечера всего совершенна, свята, мирна и безгрешна у Господа просим. Хор: Подай, Господи. Диакон: Ангела мирна, верна наставника, хранителя душ и телес наших у Господа просим. Хор: Подай, Господи. Диакон: Прощения и оставления грехов я прегрешений наших у Господа просим. Хор: Подай, Господи. Диакон: Добрых и полезных душам нашим и мира мнрови у Господа просим Хор: Подай, Господи. Диакон: Прочее время живота нашего в мире и покаянии скоичати у Господа просим. Хор: Подай, Господи. Диакон: Христианский кончины живота нашего, безболезненны, непостыдны мирны и добраго ответа яа Страшнем судищи Христове просим. Хор: Подай, Господи. Диакон: Соединение веры и причастие Святаго Духа испросивше, сами себя, и друг друга, и весь живот наш Христу Богу предадим. Хор: Тебе, Господи. Священник: И сподоби нас, Владыко, со дерзновением, неосужденно смети призывати Тебе, Небеснаго Бога, Отца, и глаголати... Хор: Отче наш... Священник: Яко Твое есть Царство, и сила, и слава. Отца, и Сына, и С.нятаго Духа, ныне и присно, и во веки веков. Хор: Аминь. Священник: Мир всем. Хор: И духови твоему. Диакон: Главы наша Господеви приклоним. Хор: Тебе, Господи. Священник, преклонив главу, тайно молится: Боже, Единый Благий и Благоутробный, Иже в высоких живый и на смиренныя призираяй! Призри благоутробным оком на вся люди Твоя, и сохрани их, и сподоби вся ны неосужденно причаститися Животворящих Твоих сих Тайн, Тебе бо своя подклонихом главы, чающе от Тебе богатыя милости. Далее священник возглашает: Благодатию, и щедротами, и человеколюбием Единороднаго Сына Твоего, с Нижме благословен еси, со Пресвятым и Благим и Животворящим Твоим Духом, ныне и присно, и во веки веков. Хор: Аминь. Священник с великим благоговением молится: Вонмй, Господи Иисусе Христе, Боже наш, от святаго жилища Твоего и от Престола славы Царствия Твоего, и прииди во еже освятйти нас, Иже горе со Отцем седяй и зде нам невидимо спребываяй, и сподоби державною Твоею рукою преподати нам Пречистое Тело Твое и Честную Кровь, и нами - всем людем. После этой молитвы священник в алтаре, а диакон на амвоне поклоняются трижды, каждый глаголя тайно: Боже, очисти мя, грешнаго. Диакон: Вонмем. Священник, покрытым сущым Святым Дарам, прикасается к Животворящему Святому Хлебу "с благоговением и страхом многим" (Служебник) и произносит возгласно: Преждеосвященная Святая - святым (не вознося дискоса, ибо возношение уже совершено прежде - на полной литургии) и отлагает вознях. Хор: Един Свят... И причастен (киноник): Вкусите и видите, яко благ Господь. Аллилуиа, аллилуиа, аллилуиа. Если Апостол и Евангелие читались ко дню святого или храма, то поется и фугой - положенный по Уставу - причастен. После причастна на клиросе читаются молитвы перед Причащением (для причастников). |